Τουρισμός: Η Θεσσαλονίκη κάνει rebranding με 29 σύμβολα της πόλης -Κουλούρι, μύδια, ρεμπέτικο

Το νούμερο 456 -αριθμός εγγραφής της Θεσσαλονίκης στην UNESCO χάρη στα 15 Μνημεία Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς- το κουλούρι, ο πλάτανος, το ρεμπέτικο, ο Ιβάνωφ και τα μύδια, είναι μερικά από τα 29 σύμβολα της Θεσσαλονίκης που αναμένεται να «ριχτούν στη μάχη» για την εξέλιξη της αναγνωρισιμότητας της πόλης.

Αρτοποιοί, ζαχαροπλάστες, εστιάτορες, ξενοδόχοι και εκπρόσωποι άλλων παραγωγικών φορέων της Θεσσαλονίκης ενημερώθηκαν την Τρίτη, σε ειδική εκδήλωση στην Κάζα Μπιάνκα, για τα 29 σύμβολα της Θεσσαλονίκης, που μπορούν να βοηθήσουν στο rebranding της, χάρη στη συστηματική δουλειά 15 χρόνων του Κωσταντίνου Σφήκα, επαγγελματία ξεναγού της UNESCO.

Ο κ. Σφήκας είχε παρουσιάσει νωρίτερα στη διοίκηση του Δήμου Θεσσαλονίκης την ιδέα του για αξιοποίηση αυτών των συμβόλων, όπως το κουλούρι, και ο Δήμος κάλεσε με τη σειρά του φορείς της πόλης που σχετίζονται με την εξωστρέφεια για να γίνει η παρουσίαση των συμβόλων.

Η πρόταση του κ. Σφήκα ήρθε να καλύψει ένα κενό στην τουριστική και πολιτιστική ταυτότητα της Θεσσαλονίκης, καθώς όπως επισήμανε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η αντιδήμαρχος Πολιτισμού και Τουρισμού Μαρία Καραγιάννη, «η Θεσσαλονίκη δεν έχει σύμβολα, όπως έχουν πολλές πόλεις του εξωτερικού».

σουσαμένιο κουλούρι
σουσαμένιο κουλούρι

Σύμφωνα με την κ. Καραγιάννη, για να προχωρήσει ο Δήμος -όπως προτίθεται- στη χρηματοδότηση του project, θα πρέπει να το αγκαλιάσει το σύνολο της πόλης. Μετά την παρουσίαση, ο Δήμος περιμένει την ανταπόκριση και των υπόλοιπων φορέων, ώστε να αρχίσει να σχεδιάζεται η υλοποίηση του rebranding της Θεσσαλονίκης, μέσα από αυτά τα σύμβολα. Στην ομάδα του rebranding Thessaloniki μαζί με τον Κωνσταντίνο Σφήκα συμμετέχουν οι Λεωνίδας Παπαδόπουλος, Μιχάλης Μαυρίδης και ο Δημήτρης Ανδρεάδης.

Πηγή: iefimerida.gr