Κρατική παρέμβαση και στην κατανομή της διαφήμισης στα ιδιωτικά μέσα ενημέρωσης

Νόμο ετοιμάζει να καταθέσει ο αρμόδιος υπουργός

‘Ένα πολυνομοσχέδιο για τα ΜΜΕ μελετά η κυβέρνηση που, σύμφωνα με πληροφορίες, θα κορυφώσει την αντιπαράθεσή της με τους ιδιοκτήτες των τηλεοπτικών σταθμών.

Το σχέδιο νόμου που αναμένεται να κατατεθεί μέσα στις επόμενες εβδομάδες, θα περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων και διατάξεις για τον τρόπο κατανομής της διαφήμισης στα ΜΜΕ.

Όσον αφορά τους τηλεοπτικούς σταθμούς εθνικής εμβέλειας θα καθιερωθεί η πλατφόρμα αγοραπωλησίας διαφημιστικού χρόνου.

Η κρατική διαφήμιση αλλάζει τη σχέση κατανομής 50-40-10, με βάση την οποία πληρωνόταν αναλογικά ο κλάδος της τηλεόρασης, των εφημερίδων και του ραδιοφώνου, ενώ θα υπάρχει πρόβλεψη και για τα sites, εφόσον έχουν εγγραφεί στο μητρώο της ΓΓΕΕ.

Για τον περιφερειακό Τύπο θα υπάρχει ρητή αναφορά για την είσπραξη της κρατικής διαφήμισης (30%), αλλά για εκείνες τις εφημερίδες που θα περιλαμβάνονται σε μητρώο επαρχιακών φύλλων που θα τηρείται, επίσης, στη ΓΓΕΕ.