Γλυκά… κέρδη για την Παπαδοπούλου

Kατέχει ηγετική θέση στην ελληνική αγορά και βάζει πλώρη για την περαιτέρω ισχυροποίηση της στις αγορές του εξωτερικού.

Ο λόγος για την ιστορική ελληνική βιομηχανία της χώρας, Παπαδοπούλου, η οποία έχει καταφέρει να διατηρεί την οικονομική της ευρωστία εν καιρώ κρίσης, τη ρευστότητα της σε υψηλά επίπεδα και επαρκή τα ταμειακά της διαθέσιμα.

Παράλληλα η εταιρεία ήρθε σε συμφωνία με τις τράπεζες για την αναχρηματοδότηση του δανεισμού της με ιδιαιτέρως ανταγωνιστικούς όρους, πενταετής διάρκειας ύψους 25 εκατ ευρώ.
Το 2015 οι πωλήσεις της Παπαδοπούλου σημείωσαν αύξηση 1,4% και ανήλθαν στα 135,6 εκατ. ευρώ από 133,7 εκατ. ευρώ το 2014.

Η αύξηση αυτή σημειώθηκε χωρίς αυξήσεις των τιμών των προϊόντων, που παρέμειναν για δεύτερο συνεχόμενο έτος σταθερές. Οφείλεται δε, κατά κύριο λόγο στην αυξανόμενη διεθνή καταξίωση του μπισκότου «Caprice» και σειράς άλλων προϊόντων της, χάρη στην οποία επιτεύχθηκε αύξηση του όγκου των εξαγωγών κατά 17% και των μεικτών εξαγωγικών πωλήσεων κατά 21%, σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες και σε χώρες της Μέσης Ανατολής, όπου η προώθηση του «Caprice» υποστηρίχτηκε και διαφημιστικά.

AdTech Ad

Στην εσωτερική αγορά συνεχίστηκε η επέκταση της εταιρείας στην αγορά του συσκευασμένου ψωμιού και η διεύρυνση του μεριδίου της σε κατηγορίες των προϊόντων μπισκοτοποιίας. Όσον αφορά τα καθαρά της κέρδη ανήλθαν στα 7,2 εκατ. ευρώ.

Ως προς την τιμολογιακή πολιτική, η φιλοσοφία της εταιρείας παραμένει σταθερή στη λογική της διατήρησης ανταγωνιστικού χαρακτήρα στις κατηγορίες που έχει παρουσία και προσαρμογή στις αγοραστικές δυνατότητες των καταναλωτών.

Σε επενδυτικό επίπεδο, τέλος, το φετινό πλάνο ακολουθεί την πολιτική των τελευταίων ετών, προβλέποντας κεφάλαια της τάξεων των 5-6 εκατ. ευρώ που αφορούν κυρίως τη βελτίωση του εξοπλισμού των γραμμών στις τέσσερις μονάδες παραγωγής που διαθέτει η εταιρεία.

Η εταιρεία Παπαδοπούλου είναι η μεγαλύτερη μπισκοτοποιία της χώρας. Ιδρύθηκε το 1922, όταν η οικογένεια Παπαδοπούλου έφερε από την Κωνσταντινούπολη την πολύτιμη συνταγή του «Πτι-Μπερ», το μπισκότο που έγινε με τα χρόνια αγαπημένη προτίμηση των Ελλήνων.

Έλαβε τη σημερινή νομική μορφή της το 1971 και διαθέτει τέσσερις βιομηχανικές μονάδες στον Ταύρο Αττικής, στα Οινόφυτα Βοιωτίας, στη Θεσσαλονίκη και στον Βόλο στο νομό Μαγνησίας. Επίσης, διαθέτει κέντρο διανομής στον Ασπρόπυργο Αττικής και ελέγχει τη θυγατρική εταιρεία Ελληνικά Τρόφιμα.