Παππάς: Στη βουλή το νομοσχέδιο για τη διαφήμιση αλλά… του χρόνου

ÓõæÞôçóç åðß ôçò áñ÷Þò óôçí ÏëïìÝëåéá ôçò ÂïõëÞò, ôùí Üñèñùí êáé ôïõ óõíüëïõ ôïõ ó÷åäßïõ íüìïõ "Ñõèìßóåéò ÈåìÜôùí Äçìüóéïõ Ñáäéïôçëåïðôéêïý ÖïñÝá, ÅëëçíéêÞ Ñáäéïöùíßá Ôçëåüñáóç Áíþíõìç Åôáéñåßá êáé ôñïðïðïßçóç ôïõ Üñèñïõ 48 ôïõ ê.í. 2190/1920 êáé Üëëåò äéáôÜîåéò" ôçí ÄåõôÝñá 27 Áðñéëßïõ 2015. (EUROKINISSI/ÃÉÙÑÃÏÓ ÊÏÍÔÁÑÉÍÇÓ)

O υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, Νίκος Παππάς προανήγγειλε από το βήμα της Βουλής ότι μέσα στον Ιανουάριο θα κατατεθεί το νομοσχέδιο που θα προβλέπει τη συγκρότηση ηλεκτρονικής πλατφόρμας συναλλαγών για τη διαφήμιση των καναλιών.

Αφορμή στάθηκε η συζήτηση τροπολογίας που προβλέπει παράταση κατά 6 μήνες του ισχύοντος καθεστώτος για την απευθείας τιμολόγηση διαφημίσεων και χορηγιών από Μέσα Ενημέρωσης, η οποία κατατέθηκε στο υπό συζήτηση νομοσχέδιο για την ενσωμάτωση κοινοτικής οδηγίας που αφορά «την αρχή ίσης μεταχείρισης προσώπων ασχέτως φυλετικής ή εθνοτικής τους καταγωγής».

«Είμαστε σε διαβούλευση με όλους τους ενδιαφερόμενους φορείς. Θα προχωρήσουμε στην κατάθεση του νομοσχεδίου χωρίς αιφνιδιασμούς και μέσα σε κλίμα συναίνεσης. Με την πρωτοβουλία αυτή, πολλά κανάλια που έχουν ετεροβαρή σχέση με τις διαφημιστικές εταιρίες θα μπορέσουν να βοηθηθούν και να γίνουν βιώσιμα» διαβεβαίωσε ο κ. Παππάς.